جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است ازسرگیری پرواز‌های منظم باکو–تهران از اول سپتامبر رئیس کمیسیون عمران مجلس: خط انتقال آب طالقان مهرماه به تهران و البرز می‌رسد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا همچنان تحت تاثیر دلار طرح جدید فروش اقساطی خودرو ریسپکت مرداد ۱۴۰۴ + شرایط فروش قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد + آمار تالار شیشه‌ای قرمز شد/ یازدهمین افت پیاپی بازار سرمایه طلای بورسی از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند مدیرکل صمت استان تهران: امسال سال سختی برای بخش صنعت است دستور بانک مرکزی برای فعالیت شبانه‌روزی ۴ بانک مجوز پرواز هواپیما‌های MD به نجف صادر شد

جزئیات ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام (ره)

به منظور ساماندهی مقابل ترمینال مسافری فرودگاه امام خمینی (ره)، مقرر شد تاکسی‌های اینترنتی از داخل پارکینگ شماره سه نسبت به انتقال مسافران اقدام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۴ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 25
کد خبر: ۱۶۵۳۸۴

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به منظور ساماندهی مقابل ترمینال مسافری فرودگاه، مقرر شد تاکسی‌های اینترنتی از داخل پارکینگ شماره سه نسبت به انتقال مسافران اقدام کنند.

بدین ترتیب ضمن جلوگیری از ازدحام و ترافیک مقابل ترمینال، محل مشخصی در پارکینگ سه که از طریق پل ارتباطی با ترمینال یک مرتبط است و فاصله ای حدود ۸۰۰ متر دارد، برای تاکسی‌های اینترنتی مشخص شده است.

این موضوع موجب می‌شود از آسیب به کسب و کار تاکسی‌های فرودگاهی نیز جلوگیری شود و خدمات با کیفیت بهتر و ایمنی بالا به مسافران ارائه شود.

ط‌بق اعلام روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره)، از آنجا که تاکسی‌های اینترنتی و مسافربر‌های شخصی علامت مشخصه‌ای ندارند، قابل تشخیص نبوده‌ و از سوی دیگر هویت راننده خودرو مسافربر برای فرودگاه نامشخص است و تشخیص مسافربر شخصی که اطلاعات آن در جایی ثبت نشده است و تاکسی اینترنتی مقدور نبود و در صورت شکایت مسافران امکان پیگیری آن در حال حاضر وجود ندارد.

بنابراین این طرح به منظور ساماندهی مسافربر‌ها و حفظ ایمنی مسافران برنامه‌ریزی شده است؛ این طرح در راستای تکریم مسافر انجام می‌شود با اجرای این طرح امکان پیگیری شکایات مسافران از تاکسی‌های اینترنتی فراهم می‌شود و از فعالیت مسافربر‌های شخصی که احراز هویت نشده‌اند جلوگیری به عمل می‌‌آید./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار